Badkamer en toilets.

6 december 2017 - Katwijk aan Zee, Nederland

In een mooie woning hoort een mooie badkamer. Echter, de verbouwing kost al een flinke duit en mijn vrouw is van mening dat we het huisje bij het schuurtje moeten laten. Ik ben het daar volledig mee eens en we gaan op zoek naar een leuke badkamer, maar binnen budget. Na een aantal bezoeken aan showrooms komen we toch bij Bouwton en we laten ons adviseren door Rogier. Deze maakt een mooie tekening en kiezen daarbij voor mooie materialen. Boven budget maar het is waarschijnlijk onze laatste badkamer, dus......... Bij het maken van de indeling voor de badkamer tekent Willem Glashouwer de afmeting van ons bad op de vloer. De schrik slaat om ons hart, badkamer te klein of het bad is te groot, het gaat niet passen. Voor de zekerheid maar even naar de showroom gelopen en een kartonnen mal gemaakt van een vergelijkbaar bad, uitgeknipt en op de vloer gelegd. Gelukkig dat het bad ovaal is en perfect past volgens de tekening van Rogier. De montage gebeurd ook met grote precisie en vakkundigheid, het resultaat is meer dan fraai.